۳ راهکار کلیدی موفقیت کسب و کار در سال ۱۴۰۰

1400/10/09 ۸:۰۴ ب٫ظ

1- کرونا و مهندسی تغییر در کسب و کار

درس بزرگی که بحران کرونا به ما داد این بود که هر کسب و کاری که آنلاین نباشد به دلیل هر اتفاقی مثل کرونا ممکن است تعطیل شود و در گردش مالی دچار مشکل گردد. علاوه بر کرونا هزاران بحران دیگر کسب و کارهایی که آنلاین نیستند را تهدید می کند پس شما به عنوان یک وبمستر، صاحب شرکت طراحی سایت یا یک فریلنسر باهوش می توانید امسال کسب و کار خود را به سمت آنلاین شدن سوق دهید و موجب رونق کسب و کار  خود شوید. کافرامایانی که کسب و کارهای حضوری دارند می توانند فعالیت خود را به سمت کسب و کار آنلاین جهت دهد. در واقع می توانند تجارت خود را آنلاین کنند.

در حال حاضر بیش از 15000 فروشگاه اینرنتی بر بستر خدمات میزبان فا در حال میزبانی هستند و بخاطر مشکلاتی مثل کرونا هیچوقت تعطیل نمی شوند و روز به روز در حال پیشرفت هستند.

2- رونق کسب و کار در شرایط تحریم بین المللی

درسی که تحریم های بین المللی به ما داد و مشکلاتی که در زندگی مردم جامعه ایجاد کرد این بود که ما با تکیه بر توانمندی داخلی و علم خود، وابستگی به محصولات و خدمات سایر کشورها را از بین ببریم.

  • تا حد ممکن وابستگی ها را از بین ببریم.
  • خودمان صاحب سبک و علم و ایده باشیم.
  • مانند کشورهای جهان اول خودمان مشکلات را به صورت ریشه ای حل کنیم.

میزبان فا نیز از 4 سال گذشته تاکنون در حوزه میزبانی وب تغییراتی اعمال نموده و با تکیه بر علم و دانش خود زیرساخت های میزبانی وب را داخل کشور و بدون نیاز به هر عامل خارجی مستقر و تقویت نمود. پیشنهاد می کنیم ویدیو رونمایی از تجهیزات پروژه ابری میزبان فا را مشاهده کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

نظر خود را درباره این مقاله بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *